Kalau Abang ‘NAK’ jugak, Pergi Bilik Fatin Saya PENAT!! Malam ni Buat La Apa Yang Abang Nak.!!

Seorang ibu menghantar anak perempuannya yang berusia 17 tahun untuk satu pembedahan pemulihan seleaput dara sebelum mengatur suaminya untuk memperkosa gadis itu.

Dia juga dipercayai meminta gadis itu untuk melakukan aksi telanjang untuk lelaki berumur 37 tahun itu yang juga merupakan suaminya sendiri.

Remaja ini mengatakan perkara ini dalam perbicaraan mahkamah selepas dakwaan perkosaan diajukan terhadap bapa tirinya sendiri.

Menurut remaja itu, kedua ibu bapanya bercerai ketika dia berusia tujuh tahun dan setelah itu ibunya berkahwin dengan suspek yang merupakan bapa tirinya.

Katanya, ketika dia erumur 16 tahun, ibunya yang berusia 39 tahun memujuknya untuk melakukan hubungan seks dengan ayah tirinya itu.

“Ibu ingin memenui keinginan bapa tiri saya yang ingin “tidur” dengan gadis yang masih dara. Jadi ibu meminta saya untuk berhubungan seks dengan bapa tiri saya tetapi pada saat itu saya sudah tidak mempunyai dara”, katanya.

Ketika ibunya tahu akan hal tersebut, ibunya memaksa dia untuk mendapatkan selaput dara ‘buatan’ dan mengancam akan memotong jari-jarinya jika ia menolak.

Gadis itu akhirnya bersetuju untuk menjalani pembedahan pada bulan Ogos lalu.

Setelah itu, ibunya merancang percutian keluarga dengan tujuan untuk mengatur rancangan supaya suaminya dapat berhubungan seks dengan gadis itu.

Lelaki itu bagaimanapun tidak dapat menunggu dan memperkosa gadis itu di rumah mereka.

Remaja itu mengatakan kepada mahkama bahwa dia telah megadu dirinya dirogol ayah tiri kepada ibunya, namun ibunya tidak melakukan apa pun untuk membantunya.

Baca seterusnya..

Setiap kedai pasti berusaha mencari cara untuk meningkat jualan kedai. Terdapat pelbagai promosi yang dilakukan untuk memastikan jualan meningkat. Begitu dengan kedai daging di Taiwan yang telah mengunakan kaedah lain daripada yang lain untuk meningkatkan jualan dagingnya. Malahan pelanggan yang datang terus menjadi pelanggan setia ke kedainya.

Nama model tersebut ialah Peach.

Bagaimana pekedai daging ini mampu melakukannya? Ianya dengan mengupah seorang model yang cantik di media sosial untuk bekerja di kedainya.

Kedai daging ini telah dilaporkan berjaya menjual daging dan mendapat ramai pelanggan setia. Namun pekedai ini telah mengambil keputusan untuk meningkatkan lagi jumlah pelanggan.

Beliau bekerja dengan mengambil pesanan, menjual daging dan beramah mesra dengan pelanggan. Beliau bekerja dengan memakai skirt pendek dan baju panas yang berpotongan pendek. Ini merupakan suatu yang jarang dilakukan oleh pekedai daging.

Ini sebabnya pelanggan terutama lelaki datang ke kedainya.

Lama kelamaan, ianya telah menjadi bualan orang ramai tentang penjualan kedai daging. Bukan sahaja pelanggan lelaki yang ramai datang ke kedai tersebut malahan pelanggan perempuan turut datang.

Terima kasih pada beliau.

Di samping itu, Peach turut berkongsi pekerjaan barunya di laman sosial. Malahan, tindakan Peach memuat naik gambarnya telah menjadi tular. Keadaan ini telah menarik orang ramai untuk datang ke kedainya.

Muatnaik gambar tersebut juga mendapat banyak tanggapan dari pengguna instagram.

novi_unip : @_yunif_ oh jadi kamu nyuruh aku jberniaga bergini.. Hehehe bolelah supaya laku.

kvnnaz : Kalo yang menjualnya macam ni, saya sanggup beratur.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*